Support och tjänster


Tutus erbjuder alla kunder och partners serviceavtal som inkluderar produktsupport, teknisk rådgivning, systemdesign, workshops och utbildningar.

Kundportal

Klicka här för att logga in.

Behöver du ett konto? Kontakta oss för att ansöka.

Workshops och utbildningar

Vi kan erbjuda specialanpassade och skräddarsydda workshops och utbildningar om våra produkter, både i våra lokaler i Stockholm och på plats hos er. Kontakta oss för mer information.

Officiell COMSEC-utbildning

Tutus är godkända att hålla utbildningar för alla våra signalskyddssystem (SIGRID/PGAI/PGBI). Vi kan också erbjuda grundläggande kurser som behövs för att hantera signalskyddsutrustning. Kurstillfällen hålls normalt en gång i månaden eller på begäran, kontakta oss för förslag.

Teknisk produktsupport

Vi erbjuder teknisk produktsupport för kunder och partners på svenska och engelska via e-post och per telefon (se nedan). Supporten är öppen alla dagar 9-17.